středa 20. března 2013

Snídaně

Bez snídaně ani ránu! Pro někoho to zní jako cliché, ale pro mě to je každodenní realita. Snídaně mě dokáže každý den pořádně probrat a díky ní také ráno RÁDA vstávám:) Dříve jsem ji vynechávala a teď si jen klepu na čelo, jak jsem bez ní mohla fungovat. Jelikož miluju sladké, každé ráno si tak dopřám svou denní dávku a naprosto bez výčitek. Mou nejoblíbenější snídaní jsou vločky. Říkáte si "bleee už zase ty vločky"? Nedivím se vám.. Vločky ke snídani jakoby už téměř patřily k zdravému stravování. Ale nedivte se. Jsou velmi zdravé a dokážou naše tělo ráno nastartovat. Mají vysoký obsah bílkovin, sacharidů a dokonce vitamínu B1 a B6 (kromě dalších tělu prospěšných látek). Dost bylo k poučné části:)).

Já osobně nejsem moc velký fanoušek ovesných kaší a už VŮBEC NE těch instantních. Když už kaše, tak udělaná doma. Dám si ji tak 1x - 2x do měsíce. Zato ale ZBOŽŇUJU vločky orestované na pánvičce. Nechám je na ohni asi 5-7minut a sem tam promíchám. Prostě musí křupat:) K tomu si dám podle chuti oříšky, hořkou čokoládu, banán, jablko, jahody a dochutím třeba skořicí, burákovým máslem, lemon curd nebo medem. Zaliju mlékem a hotovo!


Žádné komentáře:

Okomentovat