neděle 19. května 2013

A&A

.. neboli ask and answer. Dnešní téma je zelenina. Tedy:

Jaká je vaše nejoblíbenější zelenina a kterou nemusíte?

Já miluju všechny druhy salátů - rukola, ledový salát, špenát, nově polníček.
Dále do seznamu přiřazuji okurky, kukuřici, hrášek, brokolice, mrkev, fazolky.


Naopak zelenina, kterou opravdu nemám ráda je paprika. Snažím se jí sem tam zařadit do salátů, kde nejde tak moc cítit, protože vím, že pestrá strava je důležitá, ale to se stává jen vyjímečně. Jako malá jsem neměla ráda rajčata, ale na jejich chut jsem si postupem času zvykla. To je asi jediný druh, který se mi vybavuje. Kdyby mě ještě něco napadlo, určitě zde dopíšu. 

Tak jak jste na tom vy? 

2 komentáře:

  1. já miluju zeleninu asi fakt všechnu! :) a máslo mi chutná, jsou v něm skvělé ty křupavé kousíčky:D

    OdpovědětVymazat
  2. zelenina na všechny způsoby, ale jestli něco nemám ráda, tak je to zelená paprika a řapíkatý celer :)

    OdpovědětVymazat