sobota 13. dubna 2013

Domácí zmrzlina

Odpoledne jsem si udělala na svačinu opravdovou dobrotu. Málokdo nemá rád zmrzlinu a já jsem tak šťastná, že je venku už docela hezky, že si teplejší dny chci hned ještě více zpříjemnit!

zmrazený banán (pokrájený na kolečka)
polotučné mléko
burákové máslo
oříšky

3 hodiny před přípravou jsem si dala zmrazit banán. Poté jsem jej vložila do mixéru, přidala mléko a burákové máslo a rozmixovala. Nakonec jsem to posypala vlašskými ořechy! Mňááám!

Fotku pro vás bohužel nemám, ale byla to dobrota! Zkuste a uvidíte:)

Celkem vtipný:)) ale svatá pravda..

3 komentáře:

  1. Mňam! domácí zmrzlinka je vždycky nejlepší :) a ještě banánová! mmmm :) .. ten obrázek :D :D


    Máš s Ripped in 30 zkušenosti? jako jestli tam jsou vidět nějaké výsledky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banánová a s lesním ovocem-mňám!:))
      Ano, s kamarádkou jsme to cvičily zároveň. Já se spíše zpevnila a kamarádka měla docela velký úbytek v oblasti pasu - tuším - 3,5cm, stehna přes 2cm a na kila -2:)

      Vymazat