pondělí 8. dubna 2013

Pitný režim

Článek o vodě jsem se rozhodla napsat z jednoho prostého důvodu. Všeobecně se ví, že voda je nezbytnou součástí hubnutí a celkově zdravého životního stylu. Jenže hodně lidí, mezi ně se řadím i já, mají problém dodržovat pitný režim. To je jeden problém a ten druhý je, že když už vypijí 2-3l denně, není to jen čistá voda, ale také slazené minerálky, přeslazené džusy a sladké colové nápoje.
Já se přiznám, že já měla problém s oběma body. Opravdu hoodně jsem měla ráda různé zelene slazené čaje jako například Nestea. Někdy jsem si dala i Colu. Klasické minerálky mi nikdy moc nechutnaly (aspoň něco..). Když jsem začínala se zdravějším stravováním - byl tohle kámen úrazu. Naštěstí jsem se to přes velké a těžké odříkání naučila a teď piju vodu z kohoutku (já osobně bych si balenou vodu nekoupila), neslazené čaje a 1-2x denně kávu bez mléka a cukru.

H2O
Voda je neodmyslitelnou součástí našeho organismu. Orgány, tkáně i buňky pracují ve vodnatém prostředí a i proto je důležité dostatečně pít právě vodu. Jelikož náš organismus vylučuje vodu, musíme ji něčím doplnit. A nejlépe ještě něco přidat. Všeobecně se doporučuje pít 2-3l denně. Já osobně se držím při té nižsí hranici:) Ale pozor! 3 litrová hranice je maximum! Při vyšší konzumaci vody už přetěžujeme organismus a především ledviny, které začnou odpolavovat důležité látky a minerály. 
Navíc když dostatečně pijeme, nemáme takové "návaly" hladu. Aneb jak se říká a v některých případech platí: ,, Hlad je převlečená žízeň."




Tak si pojďme dát sklenici... :))

Žádné komentáře:

Okomentovat