úterý 9. dubna 2013

Nejlepší salát

Dnes k večeři jsem měla chuť na salát. S 2-3 druhy zeleniny na mě nechoďte. Můj salát byl opravdu bohatý! Bohužel než jsem vzala do ruky foťák, druhá už ho jedla, takže jsem nestihla zachytit toto dílo. Udělala jsem ho dost, takže zítra si ho beru s sebou do práce a budu mít skvělou večeři:)

1 kuřecí prso
1/2 okurky hadovky
6 cherry rajčat
1/2 konzervy kukuřice
hrášek
pár kousků ananasu
jarní cibulka
3 bílé papriky

Já si maso s jarní cibulkou a paprikama osmahnula na pánvičce. Osobně nemám ráda syrovou papriku. Vždycky ji žužlám snad ještě hodinu po tom, co jsem dojedla a mám ji v zubech:D asi ji neumím jíst.. Navíc je mi po ní strašně těžko.. No mám to nějaké pomotané:). A teď zpátky k velmi náročnému receptu. Poté smícháte všechno dohromady, dochutíte a můžete podávat!:)

Místo salátu aspoň pár obrázků zdravého jídla








Mňám! Dala bych si všechno!:))

2 komentáře:

  1. Salátek musel být výborný a všechny fotek jídel jsou opravdu lákavé :-)

    OdpovědětVymazat