čtvrtek 18. dubna 2013

Tara

Poslední dobou skoro každé ráno snídám ovesnou kaši s horkým lesním ovocem:) To je sacharidová pecka, ale sacharidy se už snažím alespoň odpoledne dost omezit, tak snad mi to půjde bez problémů:) Moje míry okolo pasu - aktuálně 66cm - bych do léta ještě ráda zdokonalila, tak musím máknout;)

Ráda bych se zeptala, jestli sledujete Taralynn McNitt a popřípadě jaký na ni máte názor? Já ji mám ráda, ale poslední dobou na internetu se o ní objevují ne moc pozitivní články. Pro ty, kteří nevědí, o koho jde:                                                       http://undressedskeleton.tumblr.com/




4 komentáře:

  1. tvá snídaně zní bezva :) ale že bych to musela jíst každý den...
    Taru sleduju jen kvůli receptům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hrozná, když si něco oblíbím, tak to jím tak dlouho, až se mi to zase zprotiví:D

      Vymazat