sobota 13. dubna 2013

Pizza II

Večer jsem měla strašnou chuť na pizzu. Ještě aby ne když je pátek večer a jste nachlazení, takže jít do víru velkoměsta nehrozí:) Navíc po 2hodinové procházce s pejsem jsem byla k.o.
Doma jsem měla arabský chleba, tak jsem jej použila místo těsta, na něj dala protlak, dušenou šunku (87%), kukuřici, rajče a trochu sýru. Opravdu výborné a rozhodně lepší než z pizzerie/restaurace/fastfoodu alespoň co se nutričních hodnot týče:)

Pekla jsem ji v remosce:)



Také tak milujete pizzu? A jak ji děláte? Ráda od vás posbírám recepty, jelikož toto je moje závislost! :D

2 komentáře:

  1. pizzu extra nemiluju, ale občas si jí taky dám! :) ta tvá vypadá moc hezky :P
    zkoušela jsem dvě: http://www.blogerky.cz/clanky/674/pizza a http://zrzunka.blogspot.cz/2012/12/co-rikate-na-dobroty-z-ranniho-clanku.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda ty se máš, že nemusíš tak moc odolávat:)) a moc děkuju za recepty - myslím, že v brzké době vyzkouším:)

      Vymazat