čtvrtek 4. dubna 2013

Nice Thursday

Čtvrtek jsem si zpříjemnila odzkoušením jogy s Jillian. Jelikož mám Jill ráda a za to může především The Biggest Loser! rozhodla jsem si konečně vyzkoušet její Yoga Meltdown L1. Klasická jóga mě moc nebaví. Hrozně ráda bych si ji oblíbila, ale ono to prostě nejde a nejde. Po chvilce mě přestane bavit - asi mi chybí ten správný přístup a proto jsem ji už vzdala. Pak jsem ale narazila právě na toto cvičení. A nezklamalo (aspoň mě)! Já vím, že ty, které cvičí jógu, jen kroutí hlavou a je mi jasné, že to s ní má pramálo společného, ale aspoň nějaké společné znaky tam jsou. Je to jen uděláno podle Jill a o výdrž při nějaké pozici nemůže být řeč. Takže dopředu varuji ty z vás, které mají rády klasickou jógu, ani to nezapínejte - haha.. Já osobně ji chci zařadit 1-2x týdně do mého cvičebního plánu.


Můj jídelníček dnes vypadal následovně:
snídaně - vločky s jablkem, banánem a zalité mlékem + dochuceno medem
oběd - těstovinový salát s tunňákem a zeleninou
svačina - jogurt s trochou musli a skořicí+opečený toast.chleba
večeře - avokádová pomazánka
večeře II - cottage sýr s okurkou

svačinka

večeře


Už jste vyzkoušeli Jill a její verzi jogy?:)


Žádné komentáře:

Okomentovat