úterý 23. dubna 2013

Tag n1

Kamilka si na svém blogu připravila tag 15 divných věcí. Je to celkem vtipné, takže jsem si to od ní vypůjčila a pojďme do toho:)


1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá jen rodina?
Bohužel žádnou svou typickou přezdívku nemám, ale slyším na všechno!:D

2. Jaký máš divný zlozvyk?
Pokaždé když odcházím z domu, musím snad milionkrát zkontrolovat, jestli je vypnutá voda/tv/notebook/... a řeknu vám, že to vážně žere čas. Jsem schopná se i několikrát vracet a po xté to znovu zkontrolovat

3. Máš nějakou divnou fóbii?
Moje největší fóbie je jednoznačně z hadů. To ale není nic neobvyklého, ne?:)

4. Jaký song tajně miluješ zpívat na plný pecky, když jsi sama?
Poslouchám téměř všechny druhy hudby. Ale nejvíce se vyřádím při - velmi ohrané - ale neuvěřitelně energické Žijeme len raz :-/ :D

5. Která věc tě úplně nejvíc vytáčí?
Lidi, především důchodci, v pražské mhd. Jinak jsem pohodový člověk:D

6.  Jmenuj jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Klasika v podobě hraní si s vlasy a kousání do rtu.

7. Na jaké straně postele spíš?
Nesmím spát u zdi! Nevím proč, možná abych v případě nebezpečí mohla rychle vyběhnout:D

8. Jaké pití si vždy v restauraci objednáváš?
Kávu a vodu:)

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Byl to růžový králíček a jmenoval se Ši ( od UŠI:D)

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ, ale sama ho nedodržuješ?
Tak nic takového mě opravdu nenapadá. Jestli si vzpomenu, dopíšu:D

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Tak ať vidím na dveře.

12. Máš nějakou zvláštní dovednost, kterou umíš se svým tělem?
Jsem hrozně pyšná na to, že umím hýbat jedním obočím. Učila jsem se to strašně dlouho a už to umím:D

13. Které je tvé nejoblíbenější nezdravé jídlo?
Pom Bar medvíci O:-)

14. Jakou frázi používáš nejčastěji?
Tady odpovím podobně jako Kamča - mysli pozitivně:)

15. Čas na spánek - popravdě, v čem spíš?
Tílko, kraťasy a hrubé ponožky:D

Léto se nám blíží:))




1 komentář:

  1. taky spíš v ponožkách? :D a na důchodce jsem úplně zapomněla!

    OdpovědětVymazat