úterý 9. dubna 2013

Tofu

Moje snídaně vypadala docela typicky a to banánové placičky, 1/2 manga a 1/2 jablka + posypané skořicí.




Včera jsem si v Bille koupila tofu. Poprvé v životě! No možná jsem trochu pozadu, ale nevím proč jsem se mu zatím zdárně vyhýbala. Jelikož mi nechutná soja, měla jsem strach i z tofu. Včera jsem však našla odvahu a koupila si ho. Tofu Natural a stálo kolem 25,-. Dnes jsem se rozhodla jej hned vyzkoušet a udělala jsem si tortilu s náplní. Tortily MILUJU a myslela jsem si, že i kdyby mi tofu nejelo, v té tortile bych ho snědla! Musím ale říct, že mi to moc chutnalo!:)

1/2 balíčku tofu natural
tortila
jarní cibulka
5 cherry rajčat
pár listů ledového salátu
malá lžička majonéza light
kari, sůl

Na pánvičkce jsem osmahnula pokrájené tofu na kostičky posypané kari a jarní cibulku. Teplou tortilu jsem si namazala lžičkou majonézy (miluju majošku a nikdo mi to kazit nebude:D ale už ji nejím tak často. asi tak 2x za měsíc v malém množství je snad okej, ne??:)), dala jsem na to rajčátka a ledový salát. Nakonec jsem to doplnila tofu a zabalila.



Omlouvám se za nekvalitní fotky, ale bohužel mám zatím jen obyčejný foťák a tak to budete muset ještě chvilku vydržet:)

Vyzkoušeli jste?

2 komentáře:

  1. zrovna hledám co udělám z tortill, které mi taťka nakoupil :P a s tofu jsem taky pozadu :D ještě jsem ho neochutnala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Aspoň nejsem sama:)) Tak přeju odvahu ochutnat a ať chutná:))

      Vymazat